lördag 22 augusti 2009

Vilken känsla

Jag har sålt en keramiktavla. Jag kommer nog aldrig vänja mig vid att någon inte bara tycker om det just jag har gjort utan att de tycker om det så mkt att de till och med köper det jag gjort. De är en fantastisk känsla och jag har gått med den känslan innom mig hela dagen idag. Inte nog med att pengar kommer in, just när jag behöver dem som mest, utan även att någon kommer att hänga upp eller ställa upp ngt som jag gjort i sitt hem. Just det kan jag känna är en stor ära, men oxå att någon får en känsla av välbefinnande, skönhet eller ett budskap i det jag skapat från mitt hjärta och mitt inre. Det jag vill förmedla eller dela med mig har gått fram till någon och dennna någon som kommer att ha mitt konstverk hos sig i många år. Att få lite åter så jag kan fortsätta att skapa är stor lycka, att glädja andra är än större lycka och att få bekräftelse och erkännande är enormt stor lycka. Vilken tur jag har som får möjlighet till detta, och tack kära mor som är min största försäljare och förmedlare. Tur jag har en bild på tavlan, för den var en av de verk som jag haft svårt att skiljas från, men nu är den hos ngn som tar hand om den och uppskattar den än mer än jag.

Såld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar