lördag 1 augusti 2009

Måste skapa...

Idag har jag äntligen kommit igång med mitt skapande som har så svårt att infinna sig. Det är bra när man får beställningar så att man bara måste komma igång, och varje gång sitter jag där lika förundrad och undrar: Hur svårt kan de va!




Men som sagt, inspirationen ska infinna sig, jag ska komma på ngt nytt som får mig att vilja skapa, jag ska ha gjort lite hushållsarbete så att jag tycker jag kan hålla på med ngt roligare ist och så ska hellst barnen vara hemifrån. Just idag stämmer det på alla punkter. Idag är det glas och porslin som gäller. Lika bra att måla allt glas och porslin som jag har hemma, det är ju liksom dyrt att köpa hem ett lager oxå, men nu har jag samlat på mig, och som sagt tvingats till att köpa lite nytt som jag fått beställning på (glaskulor med värmeljus i), det är farbror och hans fästmö som är en av mina sponsorer (kan man nog säga), de måste iaf gilla det jag gör, för som handlar ngt av mig varje gång de är till min mors butik.



Att jag har tid att sitta här nu beror enbart på att jag väntar på torkning och så behöver jag vila ögonen å händerna av allt pecisionsarbete. Blir trött och darrig efter ett tag.

Vi hörs, FAMMAH !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar