fredag 7 augusti 2009

Nya tag

Eftersom jag kom på att kolla dagens ord lite väl sent på dagen igår för att kunna använda mig av det så kollar jag nu (redan i början av dagen) in dagens ord i min självläkande bok.

7 augusti
Ditt liv är härligt
och full av möjligheter.
"Mia T"
Min plan är att leva efter de orden i helgen. Som sagt det är ju jag som gör livet till vad jag vill, mina tankar som styr vad jag vill få ut av dagen och livet. Inte alltid så lätt, men kanske bra ord att bära med sig och säga som ett mantra. Nu blir det packa och sen far jag å sonen på lite jobb i Härjedalen. Först ska vi bara sätta pigan på tåget, käns lite vemodigt, men jag ska kämpa för att innom snar framtid hälsa på henne där hon är. Det tar ju fakt längre tid och ung lika dyrt att resa till Härjedalen som sagt. Ha nu alla ett härligt liv och en härlig dag, den är ju som sagt full av möjligheter. Få se vad min dag har med sig för mig.
Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar