tisdag 18 augusti 2009

Händelserik helg

De händer faktiskt otroligt mkt i mitt liv just nu, och jag slängs mellan mina världar från den ena dagen till den andra, det är knappt jag hinner med själv,å nu måste jag sova oxå för i morn kommer eleverna å då börjar allvaret. Å så måste jag samtidigt dra igång på allvar med så mkt...


  • jobba (eleverna börjar)

  • illustrera (ligger lite efter där)

  • blogga (pigan är tillbaka i frankfurt så...)

  • träna ( fast det måste jag ju komma igång med mer hela tiden, var iaf iväg i kväll på ett nytt pass, DANS, sjukt kul, så jag hoppas jag får till de nu)

  • spara pengar ( svårt, men jag ska ju till Frankfurt i slutet av sept, å jag vill ha lite att roa mig med oxå, ska bli sååååååå Kuuuuuuul)

  • sova (måste komma isäng tidigare)

  • städa ( hemmet förfaller å jag med den)

Hunnit mkt i helgen iaf, så de känns bra...



  • Träffat goda vänner

  • Sett på fotboll (å sett tjejerna från Idre/Brändåsen vinna, du hade varit stolt pigan)

  • Dansat

  • Bokat en resa till frankfurt

  • Fotat (kommer mer av den varan sen, måste bara frigöra lite minne(på datorn alltså))

  • Fixat med kakel

  • Ätit gott

  • Firat ett födelsedagsbarn

  • Kramats (fast det kunde gott varit mer av den varan)

  • Sålt konst å fått beställning

Nu ska jag sova.... BUERIE JIJJE jih FAMMAH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar