torsdag 4 juni 2009

Ute i sita stund, som vanligt....

Just nu sitter jag och väntar på att Jonas ska gå så jag kan göra klart studentpresenterna, men annars så syr jag förståss,så jag är inte sysslolös. Detta som man alltid gör innan stora tillställningar och gaptan ska på. Ejvin har visst vuxit lite sen konfan, bältet har nått sista hålet och det har gått sönder... skinnbyxorna har spruckit i grenen (hmmmm) och gaptan är uppsprucken i "lastan", och allt detta kommer han självklart på nu i kväll. Men jag är van med detta, det hör nästan till för att få upp pulsen och feststämningen. Tur man varit med förr. Marika ville förståss att jag skulle sy om hennes gapta, fast det får fakt bli till nästa tillställning (nästa fredag) ska ju ha lite att göra till då oxå ;-)
Nä nu är det bara att fortsätta, och hoppas Jonas går snaaaaaaart....

I morn blir det student i Mora. HURRA, HURRA, HURRA!!!
Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar