tisdag 16 juni 2009

Porsche tur

Idag har jag faktiskt fått åka Porsche, och de var så coolt som jag trodde det skulle va. Sen att solen sken, takluckan var öppen, god musik och trevlig chaufför gjorde ju inte resan sämre. När accelerationen steg och suget i magen kom sig var adrenalinet på hög nivå och ett rus av eufori infann sig . Riktigt kul fakt, tänk så lite som kan göra så mkt, en tur i en bil så är dagen speciell. Denna upprymdhet har följt mig hela dagen sen. Kommer nog att drömma om röda Porschar i natt. Som tur var så såg åabpa när jag kom i BILEN så jag har ett ögonvittne, eller jag har ju fakt fler , hela mitt kollegium såg när jag kom susandes i en Porsche.

Nu kan jag kryssa den upplevlesen i "saker att göra innan jag dör". Jag kom på idag att man borde ha en sån lista, alla har vi nog drömmar och önskningar som man vill göra i sitt liv. Tror det ska vara ett av mina mål det här året, att upprätta en sån lista. Ska börja idag och den ska vara upprättad innan årets slut. Hmmm!

  • Få barn
  • Gifta mig
  • Skaffa mig en utbildning
  • Springa naken i regnet
  • Se MonaLisa
  • Skriva en bok
  • Se midnattssolen
  • Åka Porsche

Saker jag fakt. gjort, så nu är det bara att fylla på listan.

Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar