söndag 8 augusti 2010

Snyggt som bara den...

Jag är stolt över mina barn, men det har nog inte undgått någon vid det här laget... När sen ens barn är stolt över att vara syskon så blir man även stolt som mor. Att vara så glad, tacksam och stolt att man vill tatuera in det i sin kropp, ja då ler man sitt stolta tjidtjieleende, lägger huvudet på sned och slår ihop sina händer (det är så mina barn brukar beskriva att jag ser ut när jag står och tittar stolt på mina barn). Det är en stor känsla att se sina barn trivas med varandra, ha omtanke om varandra och att älska varandra, då är lyckan total som förälder och just där känner jag att är det ngt som blivit bra i mitt liv så är det just mina barn och deras syskonkärlek. Tänk att min äldsta piga i förrgår tatuerade in "åabpa" (syster) för är det ngt hon är så är det just det. T.o.m stoerreåabpa, onneåabpa, fadderåabpa och bonusåabpa. Blev riktigt snyggt. Ja, som tjidtjie känner man sig stolt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar