torsdag 26 augusti 2010

Drömmar

Man får som tur är drömma... Just nu drömmer jag om ett hus...å jag har hittat det, nu är det bara pengarna som saknas. ca 1,6 miljon. Men varför ska de vara lätt för, när det kan vara svårt. Jag vet...man ska vara tacksam för det man har. Å de e jag faktiskt, men varför kan inte jag få ha ett hus som så många andra. Just nu är det vad jag skulle vilja ha.

Har iaf varit på bio med pigan å Julia. Mysigt värre! Tur jag har två ungdomar så lurar ut mig på lite äventyr mitt i vardagen.

M: -vi kan väll bjuda J på bio i födelsedagspresent?

Jag: -mkt bra idé, kolla när det går!

M: -på onsdag kl. 21.15.
Jag: - Men är det inte lite sent, den är ju 2,5 tim lång?
M: - Näärå! Å ´Julias mamma tyckte de va kul idé!


Ja, så då är det bara att göra som ungdomarna säger och gå på bio kl kvart över nio en vardagskväll...vi är ju hemma till midnatt ju ;-) Men ooooo, så värt de va. Mkt bra feelgood film, å lite nostalgi för en annan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar