måndag 16 augusti 2010

Att ta farväl.

Idag for pigan tillbaka till sitt Frankfurt. Det var tungt den här gången, det bara kom över mig att vi inte får ses på flera månader. Jag kände panik och tårarna bara kom utan förvarning. Vet inte varför det blev så den här gången, men kanske för att vi har varit tillsammans så mkt den här våren och sommaren.


Saknar dig fakt kära älskde dotter, hoppas du förstår hur älskad du är och att du är det värdefullaste jag har. Men jag vet att du har det så bra där du är och att du är älskad även där. Det är en stor tröst i mitt hjärta, för det enda jag vill och önskar är att du har det bra. Då är jag nöjd och min saknad blir inte lika stor...men du ska veta att det är tomt här utan dig, och att dina fotspår och avtryck finns i väggarna, i mitt hjärta och i mina tankar. Älskar dig så otroligt mkt. Eahtsam datnem gieries Dita!

Har packat om väskorna ikväll...från den ena turen till den andra... Kom ju från samecupen igår och i morn bär det av till Grövelsjön på fjällvandring med 9:orna. Ja, ja de är bara att bita ihop. Samecupen vanns iaf av Idre/Brändåsen- damer och Veteranerna- herrar.





Fammah gaajhkhk dovnesh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar