onsdag 7 december 2011

7:de goeve / 7 december

Kära bloggkalender

Idag vill jag bara grattulera min fina goa dotter på namnsdagen. Den änglalika är betydelsen på min dotters namn och jag tycker hon är bland det mest änglalika jag kan komma på. Famma gieries maana!

I kväll har jag varit på julbord som våra kära 9or stått för. Det var allt man kan tänka sig och lite till.
Fantastisk service, fint dukat och dekorerat, underbar mat och enastående underhållning.






Detta är min "fina vänn" som även är skolans hemkunskapsfröken. Så här ser man visst ut efter ett julbord... p.s: det är hon själv som snott min kamera och tagit kortet så då får man skylla sig själv.

Dagens att göra: Gå på ett julbord. (Alltså, du ska inte gå uppe på julbordet. Det blir inte så bra. Du ska besöka och äta av ett julbord. Alltså du ska inte äta av själva bordet som maten står på utan ät av maten...jag hoppas ni fattar)

Dagens att tänka på: Ett sätt att finna glädje i vardagen är att göra lite mer av det vi tycker om.

Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar