torsdag 22 december 2011

21 goeve/ Oj oj oj...

Bloggkalendern har gått vilse och bloggerskan likaså.
Nu har iaf älskad dotter kommit hem så nu blir det nog inget bloggande. Försöker focussera på julen.
Som vanligt med mig så kommer jag på några dagar innan att jag visst har sjukt mkt kvar att göra. Julklapparna ska visst slås in oxå, och fast jag på papper kommit på julklappar så ska de visst göras oxå eller kan man ge bort en tanke...har hört att det räknas?!?

Just nu sitter jag och målar in i det sista iaf och idag har jag sytt oxå. Listan jag skrev igår blir mindre, fast inte minskar den mkt vill jag påstå. Har fortfarande massor kvar och i morn måste allt bli klart.

PUST!




Ett litet att göra: Gör ett personligt paket till någon du tycker om.

och att tänka på: gör vad just du kan, med just det du har, där du just nu är.

Har varit och grattat systersonen idag...tänk vad tiden går. 10 år. Nu är vi alla tvåsiffriga i familjen.

fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar