lördag 10 december 2011

10:de goeve /10:de december

Kära bloggkalender!
Så var vintern här och med den så kommer nog även julen.

Detta andhål får jag ibland besöka med min kära vän J. Det var dit vi rymde igår. Vi sov mest å det var väll de vi behövde då.

Sen i kväll har jag fått sett ngt underbart och vackert. Mina barn gör mig ständigt så stolt och glad. I kväll var det lillpigan som stod för dans och underhållning, glädje och stolthet.

Tyvärr inte så många bra bilder, men bilderna sitter på näthinnan och de finns alltid där.

Å så är hon så fin den där flickan min. Älskar mina barn så det gör ont ibland.

Dagens att göra:
Umgås med dina barn. De växer upp så fort och dagarna rusar fram. Ta chansen så fort du får.

Dagens att tänka på:

Det kostar ingenting att visa värme och uppskattning.

fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar