söndag 7 februari 2010

Middagen med tjejerna!

För att pigan i Frankfrut inte ska känna sig utanför... här! middag med jullan å lillpigan ;-)

Hon ringde från Frankfurt trots att hon var sjuk för att tala om att hon levde...tack för det! men oxå för att hon var lite nyfiken på tjejernas påhitt igår. Så nu har jag direktlänkat till platsen för händelsen och fotografen av den trevliga tillställningen.

Annars har jag nu möblerat om i vardagsrummet och sen sett den vackar filmen "shall we dance". Japp! Jag grät...blir bara blödigare å blödigare, kan de bli värre eller går det så överstyr att jag slutar helt snart...fast det är ok att gråta lite när man inte gråter av olycka...är glad att de tiderna är över och hoppas jag får fortsätta vara lycklig ett bra tag till. Drömde i natt att jag var förälskad...bra att bli påmind om hur det kändes...men ack så jobbigt... tror jag håller mig till kärlek på film ett bra tag till. Så jag låser in mig själv här ett tag till så risken att bli överumplad blir minimerad.

Föresten så älskar jag min radio!
Nu ska jag lägga mig så jag orkar va hockeymoster i morn...
...Over and out! Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar