söndag 7 februari 2010

Inredning & Grattis Marie

Har hunnit med lite annat i helgen oxå, bl.a fått upp en bild jag tagit för några år sen och inte vetat vart jag ska ha (hade den till en utställning). Men nu har jag gjort rotation på möbler, tavlor och inredning i vardagsrummet och så fanns platsen. Så nu är de lite nytt igen pigan!!! Ingen annan än jag har sett det än eftersom jag haft hela lägenheten för mig själv i helgen :-) Då hinner man en hel del fakt. En hel del onödigt, men va kul de är att få lite nytt i tillvaron. Så jag har inte fått några kommentarer alls än, blir kul att se vad de tycker när de kommer hem resten av familjen. Resultatet av mitt foto ses nedan iaf.




Jag vill passa på att grattulera min "jijmie" Marie oxå som fyller 50 år idag.

Jag har tjuvlånat bilden från hennes jobbsida.


Hon är nog världens roligaste person att umgås med, hon utstrålar alltid glädje och jag blir alltid glad när jag får umgås med denna underbara kvinna. Hade önska att jag kunnat umgås mer med henne. Hon har betytt otroligt mkt för mig, mer än hon själv vet och mer än någon kan förstå. Hon fanns i mitt liv mitt i ungdomens medelålder mellan 16-18 och jag såg otroligt mkt upp till henne. Hon var en bra förebild och jag var så otroligt glad när jag fick vara med henne, låna kläder, bara vara där, fika, följa med på friskis och svettis eller på nån nattklubb.

STORT GRATTIS, jag älskar min jijmie, hon är världens bästa!

1 kommentar:

  1. Vad fint det ser ut att ha blivit!

    Och Marie är ju bäst hon. hihi

    SvaraRadera