måndag 17 januari 2011

Tv

Nu blir de TV här i huset...eller rättare sagt två. Från en miniliten TV (miniliten=så liten så man knappt ser den) till två stora. Jag å pigan har shoppat loss idag. Ja så nu blir de TV titta av, å vi ska visst sitta i varsina rum å titta på olika program (de enda program jag ser är dom som pigan ser, men nu ska vi visst se olika).

Eftersom jag är utan karl så köpte jag en sån oxå...tror de iaf, å så dyr som han var så borde han minst stanna på middag å kolla så TVn funkar. De sa iaf att han skulle instalera och sätta upp TVn, å det är ju det man har dom till så... (karlarna alltså) jag tyckte det lät bra å slog till. Så nu får man se till å hålla sig välklädd å nysminkad varje dag utifall han dyker upp.

Nu ska jag iaf få mig lite skönhetssömn så jag blir lite vackrare oxå. Buerie jijje!

1 kommentar: