torsdag 13 januari 2011

12/1-11

Så var pigan 16 år och firad. Har inte orkat så mkt idag heller, men pallrade mig iaf upp och gjorde frukost på sängen (pigan hade varit otroligt förutseende och köpt en baugette igår), det enda jag behövde göra var att göra varm choklad lägga allt på en bricka, tända ett ljus och sjunga lite (inte så fint, men sång ändå).
Sen har jag mest vilat och på em blev jag instängd på mitt rum så att pigan kunde ha lite saftkalas :-) Inga sjuklingar fick vara med på det.

Sen fick jag iaf vara med på middagen...kan bero på att det var jag som skulle betala :P

Nu ska jag sova igen. Tröttsamt att få så gamla ungar.
Fammah! (eller kanske inte...så ni inte blir smittade, är det inte via datorn man kan få virus?!) Humorn är de då inge fel på, om än fruktansvärt dålig. Skyller på influensan eller nått.

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar