onsdag 12 januari 2011

11/1-11

Jag ligger fortfarande däckad och orkar inte många knop om dagarna. Men idag har jag fakt gjort hela 5 saker iaf.
  1. Skrivit under ett barnbokskontrakt...så nu kan jag nog kalla mig barnboksförfattare :D
  2. Glömt bort att pigan skulle vara på sjukhuset på ryggkoll idag.
  3. Skrivit en lönerapport.
  4. Spelat skipbo med pigan medans vi åt middag (korv å bröd, kl 21.30) (ingen ordning alls när man är sjuk)
  5. Slagit in paket till den blivande 16 åringen.
Ja men just ja...jag har ju skickat iväg en planering på bildlektion för 9:an till en stackars vikarie oxå.

Är helt slut å ska sov nu.

Men GRATTIS kära underbara lillpigan min. Jag får skirva om det i morn när jag kanske orkar lite mer. Blir iaf hemma hela dagen i morn oxå. Tänk att för 16 år sedan så föddes min älskade Marika. Helt ofattbart!
Älskade ungen min, som kom med kärlek och glädje.


Älskar dig mer än du någonsin kommer att begripa.

1 kommentar: