söndag 23 januari 2011

Råndalsvägen

Idag har jag varit på "gedtie" vid Råndalsvägen. De var så underbart att få träffa alla fina människor, jobba med det man är uppvuxen med å få vara ute hela dagen i milt, fint väder.

Männsikor, familjen, renar å naturen = kärlek

Var ju tyvärr tvungen att åka hem till Falun för jobb i morn. Så nu sitter jag här i stan som är mitt andra liv, ny duschad å undrar vad det var jag hade att göra här??? Har nog jetlag eller nått sånt!
Lever verkligen i två världar å ibland så kan man känna sig lite schizofren mitt i allt detta å inte veta riktigt vilket ben man ska stå på. Jag vill vara i båda...det är tyvärr inte alltid det går ihop, å det är då jag kan ha svårt att känna mig hel. Det är inte lätt att hitta balans i livet. Men skulle inte klara mig utan någon del tror jag.


Fick pussa på min älskade son idag oxå...å vad jag saknat honom och å va gott de va å se han.
Fin pojk jag har :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar