måndag 10 januari 2011

Jobbig början

Som ni nog märkt så är mitt bloggarhumör och inspiration inte på topp. Jag är förkyld, ska börja jobba i morn och har mest lust att dra täcket över huvudet och ligga där i några veckor...är nog lite utarbetad oxå...hur man nu kan vara det efter 2.5 veckors lov...fast det är kanske så att när man märker att orken inte återkommer efter flera veckor som man förstår hur man gått på. Jag hoppas att lusten till ngt ska återkomma (hellst tills i morn, eller fakt helst redan igår) Men nu vet ni varför bloggandet ligger lågt...gör inget roligt å har inget bra att komma med heller. Kan iaf ge er ngt citat från Mia Törnbloms "en härlig bok"som just nu är det enda jag orkar läsa. (innehåller nämligen 1 citat /dag)-
Mitt favoritcitat är från den 2 januari;

Kom ihåg att ibland gör vi fel,
men vi är aldrig fel.
Mia Törnblom                                                                

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar