fredag 12 november 2010

..å här rensas det.

Min kära dotter skrev att hon har rensat garderoben och har saker över hela golvet. Det är visst det som alla gör just nu...

Jag har oxå saker över hela golvet...över alla golv...utom i pigans nya garderob och hennes nya rum. Ja för nu är det hennes rum.
Men vart jag ska göra av och få plats med alla saker som vi slängt ut (på alla golv i hela lägenheten) från en full klädskrubb och vielles gamla rum, har jag ingen aning om. Men håller på att göra en rotation av allt i alla rum. pust! Hade inte pigan varit så otroligt duktig och drivande hade jag aldrig gett mig på det här projektet, å mitt under utvecklingssamtal och bedömning. Men ibland är det kanske bara bra att slänga ut allt över hela golvet så blir man så illa tvungen när man inte orkar gå över allt nå mer. Jag har iaf slängt ca 10 kassar med kläder och diverse saker och kört (läs ska köra, de ligger iaf i bilen) 8 kassar till secondhand. Bara resten kvar nu. Ni tror säkert jag överdriver, men här ska ni få bildbevis minsann...
Men ni kan få en bild på hennes nya garderob oxå... hon säger iaf att hon är nöjd ;)
Så nu vet ni vad jag har att göra i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar