tisdag 9 november 2010

Det går frammåt...

Nu är det pigans rum som tar all tid i anspråk. Pigan skämta lite fint idag när hon stod och målade vägg 3 av 4...


-Jaha tjidtjie! Vad ska vi göra för gemensam aktivitet den här veckan då? haha!





Alltså, vi gör inget annat än gemensamma aktiviteter den här veckan....målar, tejpar, slipar, spacklar, flyttar grejjor..... ja listan är lång. Vi har inte ens tid att se på TV. När vi måste äta, då spelar vi skipboo samtidigt. På dagarna jobbar jag ju å pigan är på prao, sen tränar hon så allt detta gör vi mellan 8 och 10 på kvällarna. Fast söndagen höll vi på från 10 till 22 tror jag, så snart får ni se resultatet av allt målande.... troligen på torsdag (eller fredag). Men de e bra att ha lite till godo på aktivitetslistan för nästa vecka är hon borta min kumpan.


Nu ska jag sova, så jag orkar med lillpigans hårda schema, hon kör stenhårt med mig. I morn ska jag visst spackla sista väggen medans hon tränar.



Här började allt!


Fammah!

1 kommentar:

  1. Bra att du skrev. Höll på att bli orolig. =P Det är inte bara jag som måste skriva lite då och då! haha. Väntar på bilder när det är färdigt. kul!

    SvaraRadera