torsdag 4 november 2010

Dagen idag.

Skulle ju skriva igår ett fint porträtt på två av de vikitgaste personerna i mitt liv, ja förutom mina barn så är de de viktigaste personerna i mitt liv. De fyllde nämligen år igår...och hade vi tänkt efter så skulle vi ha haft storkalas för de fyllde 100 år tillsammans. Hm...där gick vi miste om en fest... inte bra. Tur vi var iväg och fira ilaf förra helgen iaf.


-Vilka det är?






Åabpa & tjidtjie så klart!



Igår packa och reste jag hit så middagen och presenter från mig blev ikväll ist. Men det gick bra det oxå. Supergod trerättersmiddag och trevligt sällskap.



Idag har vi alla varit på Flatruet oxå, på renslakt. Trevligt, men kallt (tycker jag) jag gjorde inte så mkt nytta annat än att prata med en massa trevliga människor, fota och tog "maelie". De var min uppgift idag, men så var vi en hel hög med folk där oxå, mer folk än ren tror jag, så jag tyckte det var lika bra att hålla mig på sidan om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar