onsdag 16 september 2009

Ska iaf försöka...

Idag ska jag försöka lägga mig någorlunda tidigt. Ni kanske tycker att det kan väll inte vara så mkt att ta upp i en blogg, men är man kvälls- (eller snarare natts-)människa så kan det vara näst intill omöjligt. Å att man kommer i säng innebär inte automatiskt att man lyckas med att somna tidigt, fast det är ju klart att det är lättare om man iaf ligger i sängen och försöker. Så som sagt, nu ska jag iaf försöka lägga mig , stax ska jag sova, ska bara...å lså måste jag bara...å så bör jag iaf... men efter det så sover jag eventuellt...om inte... fast sen... troligen, nog. Dottern sover iaf, å sonens matlåda är klar, morgondagens lektioner planerade, så kanske ändå... Fast disken står ju kvar.... hmmm


Sov gott, gott folk, ni som kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar