torsdag 24 september 2009

Frankfurt

Ja! jag är framme i Frankfurt hos min älskade unge. Flygresan gick hur bra som hellst och när jag kom fram stog pigan och väntade på mig. Va skönt det var att krama om henne. Sen bar det av i till hennes hem i bil. Är grymt imponerad av hur hon världsvant tog oss rakt genom centrum av Frankfurt. Det är ju inte bara en eller 2 eller ens bara 3 filer, de kryllar av filer, avfarter, bilar, riktningar och skyltar man knapt begriper ett dugg utan. Så som sagt, jag är en stolt, imponerad tjidtjie. Jag har sen vi kom fram hunnit bekanta mig med Elias ( en mkt pratglad och trevlig unge man med stor fanatasi) fått lunch (korv och ngt som var en blandning av pasta och äggröra, typ) träffat aupairfamiljen (mkt trevlig, förstår att hon trivs), varit på fika i Svenska kyrkan, sovit och överlämnat tidningar, godis, kött och korv samt snus. Bara pigan jobbat klart för dagen så ska vi ut på stan och äta lite samt ta en öl. Är sååå skönt att vara på minisemester, njuter av ledighet och kravlöshet. Alla borde ta en minisemester då och då, inlagt i vardagen. Vi hörs, mår toppen. Kommer väll nån bild när jag fattar hur man använder pigans dator ,-)
Fammah gaajhkh dovnesh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar