torsdag 17 september 2009

En härlig känsla...

Jag säger bara TACK!


Idag när jag kom hem från ännu en lång och arbetsam dag på jobbet (denna vecka har varit otroligt intensiv) så var hela mitt hem till oigänkännlighet från det jag for i morse. Nog för att jag frågade om inte pigan iaf kunde låna (se jag har inte ens en) dammsugaren av muahra och iaf dammsuga inför helgen. Nämde oxå att de kunde handla om en liten slant (vad gör man när man jobbar dygnet runt och hemmet förfaller och aahka är påväg). Men den syn som mötte mig är värt alla pengar i Värmland (vet inte varför de heter så, men, har hört att de är ngt man kan säga och i detta läge så fick jag någon slags hallelulja moment).


HELA lägenheten var städad, det var dammsugat, torkat, diskat och plockat, och pricken över i´t var ....
Ibland uppsakttar man allt så mkt mer...TACK tjidtjie å lillpigan för att ni gjorde min dag så otroligt mkt bättre. När man är trött, sliten och inte hinner med hemmet så är det just städning som kan göra en så HIMLA glad.
Å blommor är ju fakt inte helt fel de heller...riktigt underskattat om jag får säga min mening.
Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar