lördag 19 september 2009

Födelsedag

Så...då var man ett år äldre då. Att fylla år kan vara en riktigt trevlig dag, men det krävs vissa ateralljer för det.

Som: många gratulationer, mkt fika, ledighet, omtanke, paket, besök, god mat och gott dricka ... jag hade allt och mkt av allt detta.



Tårtor å kakor av familj i alla de slag å smaker.



Ett roligt paket av pigan med innehållande halsband.





Syskonbarn på besök.

Dagens fundering:

R: Får jag å M dela på kladdkakan?

Jag: Men det är ju min kaka som jag fått.

R: Ja men ska du äta upp hela den själv?

Jag: Nej men jag kanske får mer besök.

R: Nej det tror jag inte!

Lite snygga skor för utgång.

Trevligt sällskap...

...och god mat.

Tack, tack.!

Så TACK alla ni som tänkte på mig, besökte mig och som gjorde min dag till en skön och trivsam dag.

1 kommentar:

  1. Å än är det väl inte slut!?
    Vi ska ju fira både dig å mig en gång till :)

    Fammah/Sanna

    SvaraRadera