lördag 5 september 2009

På plats

Allt gick tillslut rikitgt bra. När jag väl är på väg så tycker jag ju om att resa, fara och flänga, det är själva stunden inför resan som brukar vara den ångestladdade biten. Det regnade iaf nästan hela vägen, men det kan vara riktigt skönt att resa i regn (när man har bra vindrutetorkare och bra ruta, å de har jag just för tillfället) Han med ett stop i Sveg hos Linda och hennes underbara familj, är så kul nu när barnen känner igen en och den första blygheten är över på ett litet nafs. Hade sån tur att jag fick i mig lite middag innan jag fortsatte min resa mot Mittåd. Är glad över att jag fortfarande är en del i L´s liv, är en stor känsla och fylls av glädje och tacksamhet.





Efter hämtning av kakel, lite the och förberedande jobb hos Malin så blev det fredagsmys hos min kära mor å far. Wow vilket kök det blev, kan inte sluta förundras och beundra denna förändring som det gjort. Ska bara komma ihåg att fota den här gången så du får se pigan.





Idag är det glassering och iordningställande av rakuugn som är på tapeten. Måste ju som sagt få till kaklet så mina föräldrar kan få göra klart sitt kök.






Lite frukostpaus nu först bara. Ha en fin dag alla fina människor, och tace care out there!!!





Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar