torsdag 30 december 2010

Pyssel å inredning.

Har lite beslutsångest över hur jag ska innreda vardagsrummet sen det blev nytapetserat. Men jag har iaf börjat lite och pigan har ju inte fått se hela vardagsrummet än så jag slänger in en lite bild över hur det ser ut nu iaf.

Varit på stan med min kära vän J idag. Frukost på Kafé vi 3, sen shopping. Blev en lila tunika och en text till vardagsrummet som ni ser på bilden. Sen lite vin till nyårsafton och inte så mkt mer, men insperationsrunda på massor av inredningsbutiker :-) Mysigt, inspirerande och trevligt. Nu ska tjälknulen ner i saltlagen sen ska jag hem till J...vi måste ju testa att vinet vi köpte duger till nyårsfirandet, det vankades middag oxå. Pasta med räksås. mmm, hon är för fin min vän :-)

Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar