söndag 26 september 2010

Fredagen

Här kommer lite uppdate för kära pigan i Frankfurt.





Efter lektioner med saemie tog jag mig ner på stan för att färga håret...så nu är jag jättemörk, med inslag av rött. Sen köpte jag ljus å jag, pigan å Ola gick till Jonas minnesplats för att tända ett ljus.


På em for lillpigan och pojkvän till Funäs. 10 min efter de åkt kom min pojk å han hade plockat med en överaskning från Mora. Överaskningen var i form av vän/ kusin...de var Dennis som kom på besök, mkt trevligt. Jag for inte långt efter de in till stan för att möta Lisa och Maja på Suchi å salladsbaren för lite suchi innan de var dags för mig å Lisa att gå på Dalateatern. Jag säger bara JONAS GARDELL wow! Sjukt rolig och bra show. Jag både skrattade, satt helt tyst av allvar och grät en skvätt (de kanske inte var så ovanligt men iaf...) Tycker att om de ska vara riktigt bra så ska de fällas minst en tår ;-) Var otroligt sevärt och Dalateatern var fullsatt så de har visst satts in en extraföreställning senare i höst. Sen fick jag hämtning av två fina tjejer, å tur var de för de spöregna när jag kom ut. Sanna å A-K kom för den årliga tjejhelgen. Vi alla (jens var oxå med) å tände några ljus för vår kära Jonas, sen for vi hem å bara umgicks å surrade långt in på natten. Ja de var fredan de....en händelserik dag med folk som avböt varann. När den ena for kom den andra å när den andra for så kom den tredje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar