söndag 19 september 2010

Födelsedag

Vilken underbar dag jag har haft. Jag är sååååååå, nöjd, glad och nöjd å glad... Dagen började med frukost på sängen av finaste lillpigan, Natta och tjidtjie. Sång, presenter, mackor och chailatte (de ni), precis som när man var liten (fast byt då ut chai mot choklad). Alla borde få frukost på sängen när man fyller år...finns de ngt parti som har det i sitt valprogram så får de min röst direkt. Sen har det fortsatt i den andan hela dagen, och nu ska jag sova så jag skriver om dagen och kvällesn "party" när jag vaknar ist. TACK alla som firat mig idag (igår, vet att klockan är mkt å de e ny dag) Tack för alla grattulationer, sms, mail, presenter, telefonsamtal och mest tack till tjidtjie som hjälpt mig (är sååååå nyfiken på presenten som är hemlig än), lillpigan för all hjälp och för den underbara efterrätten, tack åabpa för tårtan. Känner mig omtyckt, älskad, ihågkommen och glad (iaf inte ett dugg äldre, snarare tvärt om ;))


Fammah gaajhkh dovnesh!
Så här ser en nybliven 42 åring ut ;) Just ja! Nyklippt är jag oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar