tisdag 14 september 2010

Det rensas...




Här rensas det om kvällarna. Igår rensade vi under pojkens säng.... och började rensa hans rum (som nu ska förvandlas till lillpigans), det tog tid vill jag lova men många "borttappade", " försvunna" saker hittade vi...bl.a storpigans i-pod (hon blev glad), ett skohorn, en tv-dosa, slalompjäxor, 2 sågar m.m. smått å gott (eller nej, godiset var nog inte gott längre :P) I kväll har vi fortsatt med att montera ner sängen (och burit ner i källaren) , provmöblerat, packat saker i kartonger...och inte orkat mer, så vi fortsätter i morn. Vi har oxå börjat rota i tapetens underbara värld...vilka tapeter de finns, jag vill ha fina, dyra, coola tapeter. Drömma kan man ju alltid iaf (vem vet, jag kanske får en miljon i födelsedagspresent snart, hehe). Nu är vi helt slut å jag ska iaf lägga mig. Pigan har studiedag i morn så hon får sova halva dan om hon vill....(skulle i af jag vilja). Idag blev de inga illustrationer, men ha tackat ja till mer illustrationsjobb och varit duktig annars i veckan. Nya tag i morn, nu är det snart dags för boken att prövas på lite elever. Kul!


De finns mkt fint...å dyrt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar