måndag 7 december 2009

Poweryoga

Wow vilken grej...helt slut i hela kroppen, men som om jag fått en enegikick i huvudet. Har varit på mitt först pass med poweryoga någonsin och det var så jobbigt, men så kul. Så det här känns som ngt för mig, kände hur väl mina slappa muskler fick sig en rejäl omgång, hur min slitna själ fick energi och hur min rygg fick tänja ut alla hoptryckta kotor.


....
... nu önskar jag mig en yogamatta i julklapp. Bäst jag skrivet till den överst på listan så tomten fattar att det behöver jag...fast det brukar ju han veta ändå. (bara jag inte får 10 st nu så, hm)


Nu ska jag lägga mig, den ni...före elva...troligen fått nån knäpp, men lugn är nog återställd till i morn ;-)

(ps; behöver inte vara med fodral)

Fammah

1 kommentar:

  1. Ja Madde Poweryoga är verkligen hälsa för både kropp och själ! Åh ju fler gånger man går desto mer gör det för hälsan ;O Hoppas att du får en yogamatta i julklapp!! Kram Lisa

    SvaraRadera