tisdag 1 december 2009

1:a December och snö...

De var då för väl att vi fick vakna den första dagen i december med snö, igår kändes de för hemskt med spöregn. Trots att det var så lite så lyste det upp tillvaron. Adventskalenderstider är det oxå, jag och lillpigan upp med frukost, tända ljus och julkalender...mys. Blir nog bra med årets julkalender... kvart över 7...bara att sitta redo framför TVn, det jobbiga är att jag måste start upp TVn 10 min innan eftersom bildröret håller på att pajja...jag som just fixat mig en dammsugare...ska TVn gå sönder så blir vi nog tyvärr utan.

Har haft en underbart trevlig kväll med 3 rätters för föräldrarna, firar min mor, igen ;-) Nu ska jag fakt lägga mig före 11 för en gångs skull...oj då har 1 min på mig...blir nog 10 över.
Helt slut, men nöjd!

Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar