söndag 19 februari 2012

Söndag

Idag skulle jag ha åkt på renskiljning. Men väder, ork och miss i planering gjorde att jag stannade hemma i Orsbleck ist. Å tur var nog det, för nu har jag äntligen fått tummen ur och börjat fixa inför LopmeNaestie. Har ju numer en som fixar ramar oxå till mig och medans vännen åkt på snickeriet och såga virke så målar jag för fullt. Liter frustration över en massa har även satt igång kreativiteten och nya uttryck tar även form. Ibland är det bra att vara tvungen att komma igång så det händer ngt igen. Och den förtvivlan över att jag inte hade ngt kvar inom mig dök upp i ren ilska över en artikel jag läste igår, inte så mkt artikeln som människors kommentarer, tankar och ren okänsla för oss som folk.


Bättre att göra ngt av sin förtvivlan ist för att bryta ihop och ge upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar