fredag 29 oktober 2010

Tacksam

Jag är så otroligt tacksam för så mkt, men mest för mina fina barn. Jag har verkligen världens finaste barn. Jag älskr de så mkt att det ibland gör ont i mig och då tappar jag andan och törs nästan inte tänka tanken på hur bra jag har det av rädsla av att det ska försvinna från mig eller ta slut. Men just nu är jag bara otroligt tacksam. Jag är så glad att jag ska få fira julen tillsammans med de som jag älskar mest av allt i hela universum. De som jag älskar så det gör ont. Det känns så enormt att det går att älska så otroligt mkt. Villa bara skriva det. Jag är så tacksam över mina 3 barn, å de är lika fina alla tre på så olika sätt.





I kväll har jag haft sällskap av min käre pojk. Tänk att han vill sitta hemma med sin tjidtjie en stund på fredagskvällen. vi har ätit tacopaj och myst framför TVn, nu har han dragit iväg till lite vänner. Men tänk att först ville han sitta en stund med mig. Trevligt värre. I morn ska jag iväg och kolla in honom på en modevisning för en klädaffär här i stan. Kul! Nu sitter jag framför TVn och tänker på hur tacksam jag är över mina fina barn, och att jag är världens mest lyckliga tjidtjie. Eahtsam mov maanah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar