söndag 24 oktober 2010

Ladies Night!

När jag satt där högt upp under taket på EON arena i Timrå, så slog mig tanken att det troligen aldrig varit så mkt kvinnor i den arenan. Frågade även en av vakterna efteråt och han trodde inte heller det.
Men tänk vilken idé han kom men den där Martin Stenmark när han bestämde sig för att ordna en helkväll BARA för tjejer, eller det var visst hans bror som kom med den. Å vilken stämning. Kvällen var nästan magisk på ngt vis, tjejerna laddade till tänderna och spelade ut och sjöng med för fulla halsar. Helt otroligt. Å inga män som kunde säga åt sina damer att lugna ner sig eller tycka vi var pinsamma eller bara att alla kvinnor kunde sucka över alla snyggingar på scenen utan att behöva kompensera det senare och bedyra sina män om att de är snyggast och bäst.


En annan sak som slog mig var alla snygga tjejer. Tänkte när vi ställde iordning oss på hotellet att jag just stått och fixat mig till mitt yttersta för att tillbringa en hel kväll med bara tjejer. Gör männen så när de ska ut med grabbarna??? Möjligen om de ska ut på en bar där det kan finnas tjejer, men på hockey med gänget, eller pokerkväll eller vad nu killar gör tillsammans? Inga fördommar här inte, hehe! Tror inte det iaf. Här var det flera tusen kvinnor som var så otroligt vackra och uppklädda så man kunde tro att vi skulle möta vår livs kärlek. Vi vill vara fina, å få känna oss vackra även om ingen av det motsatta könet ser det och kan kommentera. Fast! Taxichauffören såg ju oss (å han var urläcker och supercharmig), å vakterna på showen (kan slå vad om att de slogs om att få jobba just den här kvällen), sen kanske iaf Måns Möller (den enda i showgänget som var singel) kunde se oss??? Å bartendern på hotellet efteråt;-)


När det gäller Måns Möller måste jag få säga att jag, från att inte vara så imponerad av karl, var mkt imponerad efter kvällen. Urkul, jättecharmig och han kunde t.o.m sjunga, å bra oxå! Kommer att se med helt andra ögon på denna karl i fortsättningen.
Att bara få bry sig om sig själv en kväll som denna borde alla göra någon gång per år. (Eller som Ulla sa, nä en gång i månaden, kan hålla med där fakt). Jag va alldeles lycklig efter denna kväll, så bra musik, bra dansare, otroligt duktiga, snygga och charmiga artister, trevligt sällskap och många goda skratt. Min själ är uppfylld av good feeling, och nu kommer jag orka ett tag till.

Tack alla som var delaktig i denna helgens upplevelse! och det var många, tar den berättelsen i nästa inlägg tror jag, för nu ska jag förbereda veckan. Men mest tack till tjidtjie som såg till att denna helgen blev av, å tack käraste åabpan för att du var mitt trevliga sällskap!


TACK! å kram alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar