tisdag 5 oktober 2010

Kulturdagar och utställning

Lovade lite bilder från helgen. Lite kan man verkligen säga... det blev inte alls tid för fotografering. Men här pigan... utställningen och mitt fina boende kom med på bild iaf. men har man roligt och fullt upp så har man så fullt upp med att uppleva stunderna där och direkt, minnen och dokumentation finns inte ens i åtanke, så man kan ju anta att jag haft en bra helg eftersom jag inte alls haft nån tid till annat än att leva i nuet å att leva för stunden.


Utställningen blev lyckad med mycke beröm, sen blev även någon tavla å annat smått å gott blev sålt.

1 kommentar:

  1. Vilken fin utställning! (och snygg du är tjidtjie. hihi). Är avundsjuk för att ni får träffas och umgås alla saemie (speciellt min Idapiga. Som jag saknar henne)

    Eahtsam datnem

    SvaraRadera