tisdag 5 januari 2010

Dagen idag

Har inte varit lika effektiv med målandet idag, men fått till några bilder iaf. Sen har jag varit mer på stan å fixat lite för att pigan kommer i morn (vin å mat) fixat med lite födelsedagspresenter. För ingen har väll ungått att min lillpiga blir 15 år om 1 vecka. Sen blev det fika hos åabpa...tur att hon gillar att baka eftersom jag gillar att fika, alltid lika trevligt. Men min systerson undrar jag ibland om han har en godismask i sig...efter 4,5 kakor frågar han på fullt allvar om han inte får några fler...han blir dessutom sur när han inte får några fler... rolig kille det där. Jag är iaf otroligt tacksam för de 3 kakor som jag fick :-) Sen har jag lagat middag till min hårt arbetande och otroligt tacksamme son, det är så kul att laga middag till honom. Han blir alltid glad över det jag gör och tycker det är gott. Då är det lätt att laga mat. Nu blir det nog lite TV och lite mer måla fakt, måste få klart illustrationerna för häftet snarast nu. Tur att jag väntar på lite uppgifter från uppdragsgivaren innan jag kan göra helt klart.

Ett lite trist inlägg...ja varför skrev jag de här?? för min mor kanske som gillar att läsa om vad vi håller på med här nere i Falun. Jo, så var de nog. Fast henne har jag ju oxå pratat med idag...

Nåväl...fammah!

jag kan ju lägga in en bild från mitt fönster över en fin solnedgång...det har iaf ingen annan än jag sett, för ingen annan var hemma här då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar