lördag 13 mars 2010

Skön dag

Va lycklig jag är som har världens bästa ungar...först så tog min pojk (kommer alltid va pojk för mig) mitt funktionärspass idag så jag kunde få en ledig dag, har ju inte fått det på såååå länge. Sen så vill lillpigan (slltid min lillpiga) att vi skulle umgås å åka på stan ihop, inte illa att ens barn vill umgås med sin mor en lördag. Så det blev biblioteket, shopping, fika och sen en långpromenad hem i vårsolen. Alltså helt underbart skön dag. Är världens lyckligaste mor, å vad jag älskar mina ungar. Det enda som saknas nu för att allt ska vara fullkomligt är min stora piga som är ute i den stora världen. Du saknas oss ska du veta. Nu ska jag lägga mig så jag orkar med att vara funktionär och heja på pigan i morn. Ska nog läsa lite först bara, läser en underbar triologi just nu...det kommer nog några ord om den senare...när jag läst klart. Är iaf världens lyckligaste mor, som har världens finaste barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar