fredag 26 mars 2010

Böcker

Varför är jag så envis med att berätta om böcker som säkert redan har recenserats till döddagar av professionella recensenter? Ja de kan man verkligen undra!!! Men när jag läser en bok så är jag i boken så inni norden att allt runt om oxå ses utifrån bokens synvinklar eller så känner jag så otroligt med personerna i boken att jag kan förväxla bokens värld med den riktiga världen. Jag vill oxå så gärna berätta för alla andra i min omgivning om det boken vill berätta så att de kan få samma fina eller speciella känsla som jag hamnar i ...å just nuförtiden så är min blogg den enda som orkar lyssna på mina kryptiska och oviktiga tankar och åsikten. Å inte är det ngn som säger emot heller ;-) så jag fortsätter att få ur mig det som har varit så stor del av mina tankar under en längre tid...

Jag har kommit på vad nästa bok blir...det blir en ljudbok. Då kan jag jobba med mina illustrationer samtidigt...ni vet vi kvinnor vill gärna göra flera saker samtidigt så att vi kan få beröm över hur duktiga vi är eller bara för att få många saker på "hargjortidag listan".

Föresten så kanske jag får kalla mig själv författare snart...håller tummar och tår...som Kalla skulle ha sagt ;-) Kram på er alla bokälskare... I love böcker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar