måndag 25 maj 2009

Blivande partner

Inte undra på att det inte funkat tidigare...tänk att man behöver göra ett test för att begripa.



Skytten:


Skyttar är ärliga älskare utan en ond tanke i huvudet. Men ändå kan de såra dig med sina uppriktiga och taktlösa uttalanden, allt i vänskapens och sanningens namn. De kan inte ljuga, så det de säger till dig är vanligtvis precis vad de tänker. Om du tål att höra alla sanningar, så är ett liv med en Skytt en enda stor fest, ett underbart äventyr.




Det låter ju super bra, nu är det ju tyvärr så att jag bara känner en manlig skytt...



...tro det eller ej... min far så klart. Det är väll bara att se sanningen i vitögat, ingen kan mäta sig mot en far. Ja, jag blir väll själv då, bara att inse fakta...


Fast, han kanske finns därute, har bara inte mött honom än, så kan det vara!
____________________________________________________
-Mohte manne eatsam mov aehtjie, datne leah bööremes!

2 kommentarer:

  1. Jeez vad det passade in på min aajja! =P

    SvaraRadera
  2. Jag känner en till Skytt och även om han är yngre så är han väldigt lik vår Aehtjie.

    SvaraRadera