måndag 31 oktober 2011

Nervös

Sitter här och försöker sammanfatta och repetera  vad jag tänkt prata om på föreläsningen i Avesta.
Känner mig sjukt nervös och undrar helt plötsligt vad jag gett mig in på. Hur tänkte jag egentligen och hur kan jag vara så dum att jag tror att jag kan vara intressant nog att lyssna på. Tänk om det inte kommer någon och tänk om de inte alls tycker att jag är bra. Som tur är så har min kära åabpa lovat att följa med som stöd, så jag har iaf 1 i publiken. Vilken tur att jag iaf var så klok att jag frågade henne om hon kunde följa med å stötta samt hjälpa mig.

Nu måste jag nog färdigställa morgondagens projekt. Har redan gjort om föreläsningen minst 4 ggr under kvällen. Pust! Det här blir en lång och nervös väntan.

Hur tänkte jag?

Bild från min bokrelease i februari 2011.      Foto Tone S

1 kommentar:

  1. Jag har helt övertygad om att det kommer att gå jätte BRA! Kraam //Annika L

    SvaraRadera