fredag 28 oktober 2011

Mitt viktarbete

Hej!
Har lovat att bättra mig på bloggandet så det är bäst jag gör det. Hellst eftersom jag i morgon åker med min fina vän Jenny till hennes sommarstuga ute i skogen där det inte är någon teckning i morn.

Idag har det varit en intensiv men fin dag. Inleder höstlovet (jobbar förvisso måndag och tisdag men har inga lektioner så det är som lov ändå) med att må riktigt bra. Har nämligen spräckt en omöjliga viktgränsen. Tänker inte tala om vilken vikt det handlar om, men har haft en gräns som verkat omöjlig att gå under. Har sedan i maj legat och pendlat strax över den och aldrig kommit under min magiska gräns. Idag hade jag spräckt den med ett halvt kg. Hurra hurra hurra för mig. I och med det så har jag gått ner strax över 20 kg sen 18 januari, om jag ska vara exakt 20,2 kg.

Före:






 Efter:



'visst är vi fina, jag å min vackra dotter.
tjf

3 kommentarer:

  1. Madeleine, DU har blivit SÅÅÅ VACKER!!!!
    Kram & ha en underbar höstlovs vecka!!
    //
    åZa

    SvaraRadera
  2. Shit pommes vilken skillnad! Vad roligt Madde, du har verkligen gjort ett superjobb!! Kraaam!!

    SvaraRadera
  3. Datne dan tjaebpies gieries tj! (btw vilka graciösa före-bilder du valde!) tjf

    SvaraRadera