fredag 25 mars 2011

Oväntad kväll i musikens tecken...

Jag hamnade visst i Gävle jag... På konsert...på Carola. Tänk vad man kan få vara med om, om man vågra säga ja till plötsliga infall med snabba beslut.
Några av föräldrarna på min skola är vänner med Carola och någon jobbar med henne ibland, och på det viset var vi några på jobbet som fick möjligheten och glädjen att få åka på Carolas konsert "Elvis Barbra och jag" och inte vilken konsert som hellst heller.... det var premiär.

Musik är som bommul för själen. Och att bara få ryckas med av musiken, njuta till gamla klassiker av en bra artist och bara få ta in och slippa tänka på alla måsten är vad alla bör unna sig ibland. Tack, för att jag fick följa med. Tack för en oväntad och fin kväll med nya möten, skratt, musik, dans, eftertanke och samvaro.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar