torsdag 3 mars 2011

Barnboksförfattare

Nu kan jag lägga till en ny titel i mitt CV...barnboksförfattare. Idag är det officiellt, idag släpps min bok. 16.30 på Fjällmuséet så släpps min egenskrivna och illustrerade barnbok och för er som inte kan vara med men som vill se ändån så kolla in Oddasat kl. 17.30 i kväll eller på webben. Då kan ni få en glimt av mig och av mitt boksläpp.

Nu måste jag försöka sova mig vacker för i morn kl. 08.00 så kommer TV-teamet hit. Hjälp ;)

Buerie jijje jih fammah gaajhkesh dovnesh.

1 kommentar:

  1. Hej

    Jobbar med en förstudie om litterära hållplatser i Mittnorden. Kul och intressant med din nysläppta bok. Hittar inte din mejladress (hemsidan funkar inte?). Kan du mejla mig på:
    info@frososkrivarforum.se - skulle vilja veta lite mer om din bok. Den ska vara med i förstudien! MVH Theres K Agdler

    SvaraRadera