fredag 4 juni 2010

Rent hus...

Nu kan ingen skylla på obokade tvättider och tider som inte passar...nu har vi tvättmaskin!!!


Nu kan alla tvätta när dom vill och alla kan tvätta vad dom vill och jag tänker inte tvätta en pinal mer som är ngn annans än mina...(ett tag iaf) jag tänker iaf inte hänga tvätten åt nån annan... Nu kan svettiga barn tvätta sina svettiga kläder direkt när de kommer hem å samtidigt som de duschar själv...Nu får jag ett nytt liv...(man kan alltid drömma). Man kan ju undra hur jag, som är så fattig kan ha råd med det? Men har man en vän som skänker en tvättmaskin helt gratis (t.o.m fraktar den hem) så är det inte illa alls. Nu är det bara en microvågsugn och en TV som saknas så har jag oxå ett hem som alla andra har, alltså med minimistandard ;-) Nu ska jag gå å hänga upp tvätten från min första tvätt. (Ja, ja, nästa gång får de hänga upp den själv)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar