lördag 14 november 2009

Avsked

Idag har jag avslutat ngt som jag var så stolt och glad över för ca 1,5 år sedan. Men det känns helt rätt, och jag har fått vara med om ngt kul som jag kommer att göra igen bara jag får tillfälle. Jag har nämligen varit och plockat ur ateljén ikväll. Vi fikade, pratade och röjde de mesta ikväll och på onsdag så är det definitevt slut för då ska vi städa ur de sista. Känns vemodigt på ngt vis, men jag hade ändå inte tid att vara där så mkt på slutet så det är lika bra. Lokalen var inte världens bästa för mig, det var ngt med energin å känslan, ngt som jag är känslig för. Får jag inte rätta känslan så får jag inte heller energi och inspiration till att skapa. Fast jag har lärt känna 3 underbara kvinnor genom denna ateljé och det bär jag med mig. Har fått 3 vänner som jag vet har samma känsla och intresse av konst och skapande. Vi ska iaf försöka få till lite träffar för konst och utställningsbesök i framtiden iaf, och det är inte illa. Så farväl till de förflutna och välkommen till framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar