tisdag 21 september 2010

Jobb, jobb, jobb...

...nu är det sjukt mkt...har för närvarande 5 arbetsgivare + att man är tjidtjie och konstnär :-P


Ni kanske förstår att det blir lite tid över för bloggande. En liten paus nu, men måste återgå till arbete en liten stund till innan jag får sova. Idag har jag varit på skolan 12,5 timmar (tog en liten paus å var hem å åt, pigan hade middgen på bordet när jag kom hem, tacksam för denna unge. Även tacksam över att min syster så snällt bakat till mig, för jag har som toppen på allt fikavecka den här veckan oxå). Sen var de kvällskonferans å kom hem vid 20.30. Har efter det förhört pigan inför morgondagens prov, kokat ladtegh och skickat iväg anmälan av elever till kulturdagarna som börjar närma sig. Pust! Tack ni som håller mig uppe.

En fest i goda vänners lag håller en uppe. Här är gästerna från helgens trevliga middag.




Nu jobb...sen sova...i morn blir det friidrottsdag på Lugnet, em.konferans med fika, sen ner på stan för att äta lite med pigan innan vi ska på bio.





Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar