fredag 28 maj 2010

Det har aldrig varit så illa...

Dygnet har visst bara 24 timmar. Mina dygn räcker inte riktigt till...men nu har jag iaf hittat diskbänken. Alltid en början...

Före:
Någon timme senare:
Jag vet inte riktigt hur eller när detta hände...måste vara ngt som hänt medans jag jobbat eller sovit!!! Ja, ja...nu är det åtgärdat, iaf i det rummet som man ska laga mat...och ha en plats att äta den oxå. Fast det är riktigt trevligt att äta ute förståss, men dyrt i längden. Å efter jag betalat räkningar idag så inser jag att de mesta av lönen redan är slut...å då har juni och student och konfirmation inte ens börjat än.... Ja, ja...jag har iaf hittat diskbänken som varit borta ett tag, tack och lov för det, de räcker att microvågsugnen och Tv gått sönder och försvunnit ur mitt liv, de skulle bara fattas att diskbänken lämnat mig oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar