söndag 23 maj 2010

Barn och ungdomar

Har haft besök av 3 yrväder...AnnRistin med familj har varit på besök. Tänk vad barn livar upp i tillvaron. Barn och ungdomar är livet och just nu är jag mitt i livet...barn och ungdomar finns runt mig hela tiden och oj vad glad jag är för det. Är glad oxå för att jag får vara delaktig i deras liv och att de vill dela sitt liv med mig. AnnRistins barn höll på att riva allt som fanns i min "barnosäkra" lägenhet :-) men å vad det inte gör ngt, är så uppigande och glädjegivande, ett leende, en kram och ett skratt...

Sen ungsomarna som finns runt mig, just nu har jag 2 som mitt i natten sätter igång och bakar kladdkaka som de just i denna stund sitter och smaskar i sig på lillpigans rum (00.45) De e väll för härliga...antar att köket är mindre roligt...men men...tror jag ska gå raka vägen till sängen så jag slipper se eländet. Just allt detta fick mig att tänka på sist jag fick vara med ungsomsligan kring mina barn... och kom på att det finns ju lite bilder från den sammankomsten...så...



Kolla in Ana :-)




God Natt kära vänner, ta vara på barnen å ungdomarna...de är de som är sanningen och livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar